باربری مشهد به گنبدکاووس | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به گنبدکاووس – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات گرگان - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به گنبدکاووس -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (گرگان - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


گنبدکاووس
یکی از شهرهای استان گلستان گنبد کاووس می باشد که در شرق این استان واقع شده است.گنبد کاووس شهری تاریخی می باشد که به دلیل وجود برجی به نام گنبد قابوس به این نام نیز شناخته می شود.شرایط جغرافیایی و آثار تاریخی ارزشمند این شهر را برای گردشگران جذاب نموده است .
شهر “گنبدکاووس” بیش از هر چیزی با گنبد زیبای آجری آن شناخته می شود. “گنبد قابوس” که به میل گنبد نیز معروف است بلند ترین برج آجری جهان به شمار می آید. باربری مشهد به گنبدکاووس - برجی ۵۰ متری که بر روی مقبره “قابوس بن وشمگیر” در سال ۳۹۷ قمری ساخته شده است. این برج زیبا در میان باغ ملی این شهر قرار گرفته است. این منطقه در سال های دور محل پادشاهی پادشاهان آل زیار بوده و جاذبه های تاریخی بسیاری را همچون این برج زیبا در دل خود جای داده است.
جاذبه های گردشگری گنبد کاووس
تالاب آجی گل، آلا گل، آلما گل
در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر “گنبد کاووس” منطقه ای زیبا و جذاب در انتظار گردشگران می باشد که از جاذبه های گردشگری گنبد کاووس است. در نزدیکی شهر “اینچه برون” مجموعه ای از تالاب های زیبا با نام های “آجی گل”، “آلا گل” و آلما گل” قرار گرفته اند. در این منطقه می توان بزرگترین دریاچه آب شور این استان را از نزدیک دید. باربری مشهد به گنبدکاووس - این تالاب ها از زیباترین و جذاب ترین مناطق این استان به شمار می آیند که همه ساله محلی برای تجمع انواع پرندگان بومی و مهاجر می باشند. در این مجموعه تالاب ها می توان پرندگان زیبایی همچون قو، فلامینگو، سلیم و دیگر پرندگان کم نظیر را به تماشا نشست.
گرگان رود یا رود گرگان 
از دل کوه‌های آلاداغ در شمال بجنورد، رودی به نام گرگان سرچشمه می‌گیرد و در مسیری به طول ۲۰۰ کیلومتر و پس از عبور از مسیری پرپیچ‌ و خم، صحرای پهناور کلان و گنبد کاووس به دشت گرگان می‌رسد. شاید به همین دلیل مردم بومی نام این رود را گرگان گذاشتند. همچنین نقطه طلایی که این رود را به دریای مازندران می‌رساند، خواجه نفس نام دارد.
سد گلستان
سد گلستان در بخش شمال شرقی شهر گنبد و بر روی رودخانه گرگان احداث شده است. منظره اطرف این سد بسیار زیبا بوده و یکی از جاذبه های گردشگری گنبدکاووس می باشد.
مجتمع سوارکاری
مجتمع سوارکاری گنبد کاووس مجموعه ای بزرگ شامل پارکینگ، فضای سبز، پیست اسب دوانی، سوئیت، ویلا، اصطبل زمستانه و تابستانه، جایگاه مسابقات و استخر شنا می باشد و از جاذبه های گردشگری گنبد کاووس است. این مجتمع در بلوار معلم و در بخش شمال شرقی شهر گنبد واقع شده است. مسابقات اسب دوانی در فصل های بهار و پاییز در این مجتمع برگزار می گردد و علاقه مندان به این مسابقات از سراسر کشور به این مکان می آیند.
باربری مشهد به گنبدکاووس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به گنبدکاووس - گرگان - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به گنبدکاووس ،حمل بار از مشهد به گنبدکاووس ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: